Kızlar oğlum 1 aylık oldu.Sağlık ocağındaki hemşire 1 haftalıkken D damlası verdi.Çevremdeki çoğu kişi 15 günlükten sonra vermemi söyledi.Şaşırdılar şimdi verme dediler ama ben verdim.Sizler kaç haftalikken vermistiniz?Bıngıldağı kapanmamiş ama mesafe az var dedi doktor bundan dolayıdır diye süphelendim