kubraayman Aishvet7 Ben yaptırdım neden yaptırmıyosunuz ki oldu doğrum sırasında enfeksiyon kaptınız bir sey oldu bu riske değer mi yaptırın bence bu aşı karşıtları yüzünden her hastalıklar coğaldı özellikle şu Z kuşağı kesimi yüzünden cok aşı karşıtları hepsi …
Zeymerr Aishvet7 ben hamile kalmadan önce elim derin kesildiği için olmuştum onun koruyuculuğu vardır diye güvenerek yaptırmadım 10 ay oldu aşı olalı hamileliğimde 32. Haftada. Yaptır yaptırma diyenler çok oldu önceki aşıma güvenerek olmadım hayırlısı bakalım🤲🏻
mavideniz6 Bugün bana tetanoz aşı randevusu verildi önümüzdeki ay için, Doğum sırasında ve ya sonrasında çok önem taşıyor hem bebeğiniz hem de kendi sağlığınız için..
Evrem990 Aishvet7 merhaba canm ne gibi kotu yorum duyuyorsun nediyorlar riskimi varmis bende bilmek isterim
Eyvahvaveyla Yaptırmanı tavsiye ederim ilk dozumu yaptırdım 19 haftada 4-5 gün sonra bıçakla elimi kestim ve kendi evim değil bir başkasının bıçağıydı paslı yeri varmış o zaman iyi ki yaptırmışım dedim tek ameliyat olarak düşünme her an için düşün ve bence ol 🙏🧿