Evet geçiyor ama esas etken hormonlar değil dışardan aldığımız uyaranlar seni kötü etkileyen biri, birileri yada olaylar varsa lohusalığıda bahane edip hepsinin ağzının payını ver. Ben yapamadım zehir oldu hayatım hala bu yüzden üzerime geliyolar kesinlikle lohusqlık 40 gün değil benim hala kanamam bitmedi duygu durumum düzelmedi üstelik çevre yönlendirmesi yüzünden anksiyetem azdı ellerim terliyor nefes alamıyorum. Lütfen susma bırak kırılsınlar ben 50 gün oldu bak hala düzelemedim hala kendi kendime kuruluyorum 5 günlük bebeği bana uyandırtmadılar uykusu bölünmesin diye bağırdılar bana ya sarılık yüzünden bişey olsaydı çocuğa. Çok pişmanım keşke daha keskin olsaydım lütfen lütfen lütfen susma