Cananscs biz ücret konusunu doğumdan 1 ay önce kadar hastaneden öğrenmiştik,fotoğraf ve organizasyon paketlerini vs. eşimin doğuma girip girmeyeceği de doğum anında belli oldu çünkü doktorumuz zaten babayı doğuma sokuyor,sadece babanın isteyip istemediğini soruyor doğum anında kendi sokuyor yani.onun dışında sadece doğumumun nasıl olacağını ve benim için risklerinden konuştuk son hafta.çünkü riskli bir durumum olduğu için normalde sezaryen olarak düşünüyorduk doktorumla doğumu ama sonra gidişata göre normal doğumu tercih ettik.zaten bir çok şeyi de biz sormadan kendi anlatıp bilgilendiriyordu bizi.