Prensesannesi_01 Bugün kontrolüm vardı 36 haftalik 2700 kilosu bu haftada nasıldı sizin bebislerin kilosu yada aynı haftada olanlar sezeryan olucam 21 ine ayın üç kiloya ulasirmi sizce 38+5 olacak doğum
pelinden Prensesannesi_01 merhabalar 🌸 ben bugün gittim 35+2 günlüğüz. 2950 3kg civarı dedi doktor ama iki hafta önden gidiyor ve şu an için iri bir bebek haftasına göre o yüzden beni de düşündürüyor normal doğum olursa nasıl olur diye😕 sizin bebişin kilosu haftası ile uyumlu bence
senoski Prensesannesi_01 benim de 35+5te 2700dü tam. Doktor normal demişti. Şu an bilmiyorum. Bence 3 kilo olur
Prensesannesi_01 pelinden aynen doktorum da uyumlu dedi zaten sağlıklı olmasi önemli ikinci dogumumu 2850 doğum yaptim çabuk gelisiyorlar zaten anne sütü alınca
Prensesannesi_01 pelinden bide farkli bı doktora gitmek zorunda kaldim kendi doktoruma gidemedim çok kafam bişe sarmadı çok fazla ilgilenmedi haftaya kendi doktoruma gidecem o zman icim rahat eder
Prensesannesi_01 HaticeD sıkıntı olabilir arkadaşım üç gün önce doğum yaptı 3800 du doğum esnasında oksijensiz kalmış ama sizde aynı şey olacak degil önemli olan çatıniz uygunsa bir problem olmaz