fizikcianne kesinlikle önemli. Özellikle sağa sola devrilmemesi gerekiyor. Güvenlikli olması lazım. Ben e bebekten ahşap mama sandalyesi aldım. Sonradan masa sandalye oluyor diye. Görüntüsü de hoşuma gitmişti. Ama konforlu değil. Kızım sevmedi. Oturmak istemiyor asla. Kafasını bazen geri doğru çektiği için sandalyeye vuruyor ve ahşap olduğu için canı acıyor. Bahsettiğiniz mama sandalyeleri de sağa sola çok sallanıyor. Çok dandik. Silinebilir olması, bebeği içine kolayca oturtup çıkarmak, güvenlik önlemlerinin olması, bebeğin rahat etmesi, ayaklarının sağlam olup kaymaması sallanmaması çok önemli. Tepsisi de sökülebilmeli bence. Söküp yıkamak daha kolay silmekten. Döke saça yiyorlar. Yine aynı şekilde minderi de terletmeyen silinebilir leke tutmaz bişey olmalı. Kanz markasının sandalyesini gördüm geçen hoşuma gitti. Bin küsür liraydı. chicco mama sandalyesi de güzel eğer bütçeniz uyarsa. Birde ayak desteği de önemli. Ayakları boşta sallanınca da rahatsız olabiliyorlar