Merhaba arkadaşlar. Bugün doktor kontrolünde oldum, her şey normal hiç bir problem yok çok şükür. Ama doktor erken doğum olursa diye iğne yazdı, eğer erken doğum olursa bebeğin akciğerleri hazır olsun diye. Böyle bir şey yaşamış olan var mı? Her şey normalse neden iğne yazsın ki akciğer için?