elmas34 Merhaba kızlar bugün kontrolüm vardı beneğim 30 haftalıkken 32 hafta büyklüğünde şeker problemim yok kilosu boyu haftasına göre fazla doktor dikkat etmem gerektiğini söyledi şeker meyve karbonhidrat süt yoğurt bunları olanildiğince az ye dedi sizde de aynı problem olan var mı yeşillikte karın doyurmuyo ne yiycem ben valla anlamadım
Minis122 elmas34 bnmde onde benegim kilosuda fazla a.a hic bir dojtor az ye sunu bunu yeme demefi 33 haftada. Beri 6 degisik doktr gezdim 35 haftsligim hepside haftasinida kilosunuda onde olctu
elmas34 Ya cok iri haftasına göre özellikle süt karpuz peynir meyve hamır işi bunları yeme dedi zaten ne kalıyo geriye bu şekilde giderse normal doğum cok zor olur dedi korkuttı beni yahu ne yiycem ben yeşilliği de sevmem zaten karın doyurmuyo cok yiyem biride değilim 72 yle hamile kaldım 75.3 tüm bugün öyle aşırı kilo da almadım sütün peynir ve yoğurdun içinde şeker olduğu için cok kilo aldırıyomus bebeğe
Ace_b42 Benim bebeğim de ileride geliyor ama sadece hamur işi ve ağır yemekler yeme dedi doktor . et,süt,yoğurt,peynir ceviz ve yumurta mutlaka tüket dedi normalde 28 haftalığım bebek 30 haftalık gözüküyor