Arkadaşlar 35+6 haftalık olduk bugün kontrolüm vardı doktorum sezeyan yapacağız dedi baştan beri normal doğum istiyordum ama bende küçük bi sıkıntı çıkmıştı rahimde polip yani et parçası var 3-4 cm kadar. Polip varken normal doğum yaparsak seni tehlikeye sokarız dedi doktorum kanama olacağı için. O yüzden sezeryan olucam mecburen yinede hayırlısı neyse o olsun bebeğim ve benim sağlığım için🙏