Herkese selaaaamm :) kuzey Alp bey bugün aramıza katıldı 🥹 sabah 11.00 da kan ve testler için geldim ama 15.30 da olduğu için doğum damar yolu vs açılmadı o zaman kadar süslememizi yaptık. 15.30 da beni aşağıya aldılar ama Spinal maalesef bende tutmadı kemik aralığım yokmuş genel olmak zorunda kaldım. Oğlum 15.45 de dünyaya geldi. Şuan herşey gayet iyi yanımda uyuyo 🥹 4 senelik tedavi sonunda kollarımda olmasına inanmıyorum hala. Dikiş acım var sadece onun dışında iyiyim. Dualarınızı eksik etmeyin. Bu zamana kadar bana destek ola herkese çok teşekkür ederim. İnanın şuan nasıl yazdığımı ile bilmiyorum hepinizi çok seviyorum 🩵