Yeniannebulutlu Hep aynı kiloda kalıyor. Bir sorun yok. Ben de acayip mide yanması ve iştahsızlık başladı. Doktorların 4ün üzerinde oçdoğar dediği bebek 3.5 kiloda sabit kaldı 3 haftadır. Bunu yaşayan oldu mu acaba