femme merhaba ben de sizin gibi 35+0’da doğum yaptım bebeğim 3 günlük meme ucum çıkmadığı için ilk gün mama verdik hastanede zaten ağrılarım inanılmaz çoktu sütüm de gelmemişti sütüm yeni geldi cok cok azdı meme ucu aldım onunla emzirmeye calısıyorum kendi mememi asla almıyor ucu yok hiç. Bir yandan süt sağıyorum bir yandan mama vermeye devam ediyoruz bir de silikonla emzirmeye çalışıyorum