Meryemeymenmeva Böyle bir durum yaşayan var mı? Suyumun fazla olduğunu ve bebeğiminde haftasından kilolu olduğunu ogrendik. Şekerim yüksek çıktı. Diyete başladık
Asfa-9152 Bendede aynısı oldu 34. Haftadayım şekerim 140 çıktı ama tokluk şekerim dahiliyeye yönlendirdi doktorum ne yapmam gerekiyor