Belki bilgisi olan başına gelen vardır diye yazmak istedim. 3 gebelik yaşadım ilk ikisi 5.haftada kaldılar hiç kalp atışı alamadık, 3.gebeliğim oksapar ve coraspirin kullandım 7.haftada kalbi durdu. Kromozom analizi ve pıhtılaşma testleri yaptık hiçbir sorun çıkmadı bu tarz bi olay yaşayan varmı nasıl bi yol izlediniz ?