Heyzilwq 40+4 haftalık hamileyim 4 cm açılma var neler yapmalıyım bir de dua eder misiniz lütfen çok ihtiyacım var 🤲🥺
Amineazra Heyzilwq manevi olarak diyeyim Meryem ana otunu suya koyuyorlar duasını okuyorsun o açıldıkça senin rahmin açılıyor yapabilecek biri varsa yapsın çünkü burda da çok okudum faydasını görenler var benim bir tanıdığım da yaptı faydasını gördü
Eslemkus Heyzilwq hareket et squat plates falan yap ama benim tavsiyem kendini çok yorma son saatler hiç halim kalmamıştı benim
Heyzilwq gulsahklkn bol bol yürü çömel kalk diyor bende yürüyorum bakalım ama belki başka bir şey diyen de olur tecrübelilerden
gulsahklkn Heyzilwq Merdiven çıkabilirsin ördek yürüyüşü yap pilates topu varsa hastanede üstünde zıplayabilirsin ☺️