dilaraRecep Elif2424 arkadaşım yapmıştı odası tek kişilikmiş video bile attı çok güzel bir odaydı sezeryan doğurmuştu
Minaesra Anneyimbennanne Acilde hangi doktora denk gelirsen o bakıyor canım birde sadece açıklığa ve nst sonucuna bakıyor ona göre doğumhaneye yönlendiriyor ebeler gerçekleştiriyor doğumu, orda şahit oldum 😅
Minaesra Anneyimbennanne Hiç bilmiyorum normal mı diye 🫤 bakmadılar alttan neden bilmiyorum 🥺 40+2 oldum bugün, 41de suni vericez eğer kendiliğinden gelmezse dedi 🥴
Anneyimbennanne Minaesra Sonu sezeryan dönuyor suni sancınin. Hakkınzda hayrlisi olsun insallah. ☺️. Eskiden sezeryan olunca doktorun kimse o yapiyodu şimdi kim nobetciyse o yapıyormuş. Çok saçma. 😄
Minaesra Anneyimbennanne ben hep aynı kişiye gittim Sadece bir kez Pınar hanıma gittim çok iyidi baya memnun kaldım ama haftam ileride diye riske atmayıp kendi doktorum ile devam ettim