Merveer96 24+4 hamileyim doktorum açlık ve tokluk kan şekerine baktır sağlık ocağından dedi. Şeker yükleme istemedi böyle yapan var mı sizlerden de
Serife2323 Merveer96 bende sadece açlık tokluk şekerime baktırmıştım doktor gerek görmemişti şeker yükleme testine