Renaaa bende 36+4’üm kramp giriyor bacaklarıma, vajinama ani batma hissi oluyor arada ama en çok karnım çok sertleşiyor birde bebek hareket edince eskisi gibi tekme şeklinde değilde tüm vücudunu çeviriyor gibi toplu toplu oluyor yarın bende nst’ye gircem acaba ne çıkacak