Sibelcettt Kızlar tuvalete gittikce leke geliyor pembe çok belirgin değil peçeteye geliyor ara ara sancım oluyor sizce neden? Yerleşme kanaması mı acaba?
Esrayldrmmm Sibelcettt 5. Haftadan beri ara ara kanama şeklinde lekelenmem oldu benimde şuan 11.haftadayım kesildi lekelenme ama tekrar başlar mı bilemiyorum progestan kullandım sadece
MerVe39- Bende de ayni sekilde 6+1 im. Bir haftdir lekelenmem var acile gitmistim progestan basladilar. Dinlenmek gerekiyormuş
Sibelcettt Esrayldrmmm inşallah başlamaz bende gidicem acile bakalım ne diyecekler akıntı şeklinde geliyor benimde pembe şekilde
Tup-brey81 Bende de aynı şekilde iki günde bir peçeteye az az lekelenme oluyor hafif karın agrısıyla progestan igne ve fitil kullanıyorum