Doraamomss1 nasık içten yazdın nasıl yüreğime dokundun bilemezsin , anlatamam. Var ol hep yoluna güzellikler çıksın inşallah.. daha yeni gebesin ozaman dimi ? Sorun oldu mu sancı vs ne bilim riskli filan ? Ozaman sen ⅔ ay bekledin Mart ise kaybın.. bende böle diyorum ama bana adet gör sonrasında düşün diyorlar . Doktorumda vakumla aldık kazımadık bir sorun yok rahmin tertemiz gebelik düşünebilirsin ilişki yaşayabilirsin dedi