Ayseee60 hahah bende aynı herkes yok dedi ben anayım hissederim demiştim ☺️
Liya98 tm abla
Liya98 ben test yaptim negatif çıktı 🥺
Esra_Omer_21 ben adet gecikirse yapicam canim biraz daha bekle öyle yap
Liya98 dün gece adet oldum cumartesi hastaneye gidicem
Esra_Omer_21 gecmıs olsun canım insh gelecek ay❤️
Liya98 abla düşük yapmıştım demiştim ya adet geçikmesi ondan mış bu ay anne olamadım🥺
Anne1- üzülme canım benimde olmadı gibi adet 2 güne gelmeli test yaptım negatif 🙁