Liya98 valla inan bak benim 10 gün önceden ağrım başladı , normalde de regl çok sancılı olacaksa 10 gün önceden yumurtaliklarim ağrımaya başlardı. Ben direkt dedim hatta eşime olmadı bu ay karnım ağrıyor dedim. Çok ağrıdı sıcak su torbası ile gezdim ramazan diye ilaç icememistim Allah’tan birde ne olur ne olmaz diye. Sonra regl günüm ve yakın günler çok akıntım olldi ama öyle böyle değil hatta oldum sandım kaç kere. Sonra 1gün gecikti ben yine regl bekliyorum çok ağrım var öylesine tesy yaptım pozitif çıktı. Ama erken gebelik testinde 4 gün kala negatifti. Zaten o yüzdende gebelik beklemiyordum. Onun için rahat ol hayırlısı olsun inşallah.