Babyy21 Hamilelikte soda içmenin sakıncası var mı acaba? Churchill şeklinde içiyorum günde 1 tane ama tedirgin de olmuyor değilim
anneolmakzorrrrrr Babyy21 doktorum bana günde 1 tane soda iç demişti Sadece tuzunu Biraz daha az atın derim
Aylinsevim Babyy21 sade soda içmenin aksine faydası var günde 1 tane olmak üzere miniralleri bebege çok iyi
Kahramankentli 1 tane içilmesi gerekiyor magnezyum eksikliğine iyi geliyor benim bacak kramplarım olduğu için içiyorum
NewMom__ Babyy21 ben her gün bir tane limonlu soda içiyorum midem yanıyor çünkü o iyi geliyor sadecee bir şey olmaz afiyet olsun
Bguzeel Babyy21 yani tuz sıkıntı olabilir hanilelikte ödem olmaması adına onun dışında şifa olsunduuu👼🏻
Nazlpkts NewMom__ yani içine tuz falan katma sakıncalı olabilir bide sade maden suyu magnezyum açısından iyi ama limonlu bilemedim. İçinde herhangi bir katkı maddesi var mıdır yok mudur