Kızları meraba 37 haftalık oldum 20 haftalardan bu yana midemde yanma oluyor sürekli çok rahatsız ediyor beni süt içiyorum 1 saat falan kestiriyor sonra tekrar devam ediyor rennio Duo şurup ta var bugün onu içtim içerken midem bulandı kustum normal mi acaba ? Daha önce de içmiştim kusma olmamıştı bugün neden oldu anlamadım 🤦♀️