Mihnurkacmaz Kızlar 7 haftalık hamileyim sabahtan beri ara ara kanamam var hafif ama afedersiniz peceteye geliyo sadece hafifte kaşık ağrım var doktor randevum yarin bişey olur mu sizce başına gelen var mı acaba
tlhmrv Mihnurkacmaz canim başlığa acil yaziyosun ama doktora gitmiyosun biliyosun sende önemli olduğunu yarını neden bekliyosun hemen acile bı git yada doktorunu ara ozeldeyse bildir durumu
mavilikler7 Mihnurkacmaz Hastaneye gidin bence benim bir önceki hamileliğimde oldu maalesef çocuğun kalbinin durduğunu öğrendik doktor bir gün önce gelsen bir şeyler yapabilirdik belki dedi. Yani hemen gitmeniz en iyisi kötüyü çağırmayın kuzenimde yaşadı kanamayı şu an bir yaşına girecek olan çocuğu var.
Mihnurkacmaz İlk hamileligimde de kanamam olmuştu hep yatmistim bu ikinci çocuğum gene aynısı ama yatma ihtimalim çok düşük hem ev taşıyorum hem kızım var hiç durmuyo napacam bende şaşırdım
NewMom__ Mihnurkacmaz Kız ne sabırlısınız sancım olsa soluğu doktorda alıyorum. Beklemeden gidin bence.
Prens_prenses777 Mihnurkacmaz gülüm bnmde 6+4 de senin gibi oldum çok korktum ağladım hatta ama yerleşme kanamasıymis direk acile gitmiştim ayaklarını dik doktordan gelince bile şuan bn 18+1oldum dikkat et kötüyü çağırma