Fadmua Merhaba hamiş kızlar💓 Haftamda evimize minik bi misafir katıldı, henüz hiç sokak yüzü görmemiş ve bakımları tamamlanmış yavru ve cins bi kedi. Hamilelikte kedi sahiplenmenin riskli olduğunu daha sonra öğrendim. Sizin tecrübeleriniz veya fikirleriniz nelerdir? Teşekkürler 🌸
Zeynepozcan Fadmua alerjiniz yok ise, minik yavrunun aşıları da tam ise beraber yaşayabilirsiniz bi sorun olmaz☺️ sadece kumunu temizlerken dikkat edin
Catsofmom Fadmua İç dış parazit aşılarını yaparsanız risk diye bir şey kalmaz. 6 tane kedim var bi tutup yalamadığım kaldı 🤣 toxoplazma riski de yok aşıları olduğu için korkmayın. Testim negatif çıktı benim. Bende çıkmadıysa kimsede çıkmaz çünkü ağzını burnunu ısırmadan duramıyorum 🤣🤣🤣 kumunu eşiniz temizlesin. Hem bebeğinize de kardeş olur
Rym2023 Fadmua benimde kedim var, aşılarını ve bakımlarını düzenli yaptırdıktan sonra hiç zararı yok, sadece önlem olarak kumunu temizlemeyin siz eşiniz temizlesin ya da siz temizliycekseniz maske ve eldiven kullanın, toksoplazmaya karşı
adatuna Fadmua hiçbir sorun yok hemen iç dış parazitlerini yaptırın, tuvaletini eşiniz temizlesin o kadar. 2 kedim var benim de hiçbi sıkıntı yaşamıyorum :)
Bekaske Kedi beslemekte bir sorun yok benim evimde üc kedi var kapalı tuvaletleri var sadece tuvaletlerini ben temizlemiyorum ben hasır neşir olmamaya çalışsam da gelip gidip koynuma yatıyorlar bir tek öpmüyorum 😂
seyda53 Fadmua ne riski varmış? millet atıp tutuyor.. benimde var 3 tane hamileyken tuvaletlerini de ben temizledim hiç bişey olmadı sokaktakilerle de çok fazla içli dışlıydım özellikle köpek. doğurdum hala öyleyim hiç bi sorun olmadı. Birşey olmaz yani🥰
Babyakca2891 Fadmua kumunu siz temizlemezseniz iç dış parazit aşılarını aksatmazsanız bir sorun olmuyor benim amcam veteriner hekim senelerdir kedi bakıyor evde çocuğu var birsey olmadı