Havva_Klnc33 Selam anne ve anne adayları🌸 bugün 37+6 haftayız. Doktor kontrolüne gittiğimde çatı muayenesi yaptı. Normal doğum olabilir dedi. Çatı muayenesi doğumu tetikler mi? Öyle bir şeyler duymuştum ama bilgisi olan var mı?
Seherklbs Ben şu an 40+2 deyim 4. çatı muayenem tık yok daha cuma günü suni sancı ile doğum yapacağım tetikleme gibi bişey söz konusu değil yani