Selam kızlar az önce doktordan çıktım crl de 1.5cm çıktı miniğimiz çok şükür sağlıklıyız.ancak en başından beri kontrollerimin hepsi vajinal ultrason oldu.bugün 8.haftaya 2 gün kaldı yine karından görünmedi,sebebini sordum doktor karnındaki yağlardan dedi 🤣170 64 kiloyum kilolu sayılmam bence ya. Bide sürekli midem bulanıyor yiyemiyorum diye 1 haftada kilo vermişim. Tecrübeleriniz varsa paylaşır mısınız?karından ne zaman gördünüz bebişi