Canım ben yaptırmıştım 12 haftalıkken falan izmirde yaşıyorum benden 450 dolar aldılar o zaman 8850 yapıyordu şimdiki fiyatları bilmiyorum ama yaptır bence bende emin olmak için yaptırdım şükürler olsun hiçbir sıkıntı çıkmadı hatta kesin cinsiyeti bu testte söylüyorlar şimdi 25+2 oldum şükürler olsun iyiki yaptırmışım diyorum 😉