reinamm yaa 🤗🤗🤗 letgoda falan çok uyguna var. Biberonunu yeni alırım bi tek. Bulunsun, kullanmasam da bende koyar satarım diye düşündüm. Ne biliyim bilemedim, bi de doğumdan sonra onu almaya gitmekle uğraşmiyim istedim🤔🤔 normalde 350 tl falan, letgo da 140/160 arası