Kızlar vajinismus olup normal doğum yapabilen var mı? Yapan varmış biliyorum da şimdi şöyle alttan ultrasonla baktırabildim ama baya kasarak ağrıyarak hatta biraz ahlayıp uhlayarak canım yandı baya sakin geçmedi. Normal doğumda da ya kasarsam doğum gerçekleşmez mi diye korkuyorum.
Doktorum haftaya geldiğinde artık elimle bi bakmam lazım kemik yapına falan dedi hem de bakalım tolere edebiliyor musun çok kasıyor musun ona göre karar verelim doğum şekline dedi. onda acaba daha mı çok kasarım normal doğurabilir miyim ayhhh bu çocuk burdan nasıö çıkacak😂😂😂