FKRKS29 Ben daha doktora gitmedim bayram haftası diye her yer yoğundu istediğim doktordan da randevu alamamıştım 11 i ne aldık şuan 7 haftalığım haftaya doktora giderken 8 haftalık yada 8 haftalığa yakın oluyorum kalp atışını duyarım diye düşünüyorum yani etrafındakiler ve patronum kadın o da duyarsın diyor yani inşallah 🙏 rabbim herkesin gönlüne göre versin