Kızlar epidural doğum düşünüyorum yapan var mı herhangi bi sakıncası var mı
Aslanyasemin canım ben oldum çok şükür hiçbir şey olmadı mükemmel bir his
Aslanyasemin bir zararı olsa doktorlar önerir mi sizce??
Ağrı kesici gibi düşünün sancıları hissetmemek için iğne yapıyorlar daha rahat oluyor
Yoo ben birini epidural birini spinal yaptım çok rahat yani