36+5 teyim. Ama 1 hafta önden gidiyormuş. Bugün benim de nst de sancılarım cıktı. Hatta suni sancı verdiğimizde böyle oluyor hastalar dedi doktorum. Yani baya varmıs ama ben hissetmiyorum. Catı kontrolü yaptı 2 cm acıklığım varms. Senin catı kontrolü yapıldı mı?