Kkmsal Valla evet bünye meselesi ama hamilelikte moralde önemli aynanin karsisinda kendini sevemiyosan hemen elini karnina koy ben hep öyle yapar allahim bebegimin annesine hediyesi de bu derdim hic üzülmezdim karnim hic catlamadi allah var o kadar kilo almama ragmen ama dogumdan sonra yine eskisi gibi saati onemsemeden yagli yagsiz demeden herseyi yedim bide emzirenler daha cabuk eriyo diyolar asli var mi bilmem ama benimki 17 ay emdi allah var bide catlak kremi olarak nette ilk 3 ay arastirdim lierac cok önerildi onu aldim bi tane cizgim olmadi