Merhaba kızlar, hamile olduğumdan şüphelendiğim günlerde saçımı boyatmıştım şu an dip boyam geldi 14-15 haftalık oldum acil saçımı kestirmem gerekiyor calı gibi oldu ama herkes başka birşey söylüyor çok kararsızım 🙈 kestiren oldumu aranızda veya boya yerine cila olsa daha kısa bir işlem sonucda ?