incikaya Arkadaşlar bugün 32+4 oldum artık nefes alamıyorum sanki sıcaklar da çok etkiledi sanırım karnım da kocaman sanki yürüyemiyor gibiyim çok da kilo almadım aslında 7 kilo almışım sizler nasılsınız aynı durumda mısınız?
35_tecrube incikaya aynıyız sizden bir gün buyuguz sadece ama bende sizin gibiyim yuruyemiyor yaramıyor oturamiyorum karnım çok büyük Perşembe ilk nts ye başlıyoruz bakalım hayırlısı sizin bebek kizmi erkekmi kilosu nedir aceba benimki kız 31 haftalıkken 1900 kiloda 36 boyundaydi
esnyz14 incikaya Ay valla nefes alınmıyor gerçekten 33 haftalığız tam, 6,5 kg ile yola devam göbüşler büyüdü
tgcearici 35_tecrube ntsye başlayacağınızı doktor ne zaman söyledi acaba ben en son 28de gittim 32.haftada gel dedi ama ntsye başlarız demedi gidince alir mi acaba
Kymett Ben 30 haftalık gebelik bebiş kız 1400 gram bebgim ben çok fazla kilo aldığim.icin sıcaklar beni çok etkiledi bende nefes alamıyorum gerçekten
35_tecrube tgcearici bugün 33 oldum ve ilk nts ye girdim 21 temmuzda gel son kez ultrasonda bakarız ondan sonrasında da her hafta nts dedi doktorum