Babyci.com.tr den bebek mobilyası aldım. Ürünler 30-35 güne teslim olacak denildi fakat zamanında teslim edilmiyor, 70 gündür ürünümü teslim alamadım ve telefonlara hiçbir şekilde bakmıyorlar. Mesajlara kasıtlı geri dönüş sağlanmıyor. Şikayetvar sitesine de yazdım. Benimle benzer sıkıntıları yaşayan çok insan varmış. Sizler de alışveriş yaparken dikkat edin