Minikmucizelere Kizlar 9 haftaligim ve hic istshim yok sicaktan yiyemiyorum zorla yiyorum öğürüp duruyorum kusmuyorum ama öğürüyorum Bide mide eksimem cok o da öğüttürüyo Napicam nasil yemek yicem acim ama yiyemiyorum
Semra007 Minikmucizelere benm de aynıydı kusamıyodum sadece öğürüyodum.ilacı da tavsiye etmedi doktor.kusmuyosan gerek yok dedi.iştahım hiç yoktu herşey kokuyodu.peynir ekmek domates yedim sadece.12.haftada bitti şimdi deli gibi yiyorum durduramıyorum kendimi
esraEb Minikmucizelere tuzlu şeyler yiyin. Salatalık tuzlayıp yiyebilirsiniz zeytin ya da ayran. Ben 33 haftalığım ilk aylarımda bunalrı tüketiyordum ben de. Şu an şükür öğürme yok ama iştahsızlık devam ediyor. Ordan burdan atıştırıyorum işte
Minikmucizelere Semra007 ya bende ekmegin icine domates falan katip yiyebiliyom bi ama sadece yatistiriyo ac oluyom ac oldukca dahada öğürüp duruyorum nasi olcak hic bilmiyorum 😕
Minikmucizelere esraEb ogurmemi o anlik kesiyo salatalik falan ama ac oluyorum resmen gurul gurul karnim insallah bian once gecer bu durum
Semra007 Minikmucizelere aç olunca öğürme durumu bende hala devam ediyo.midem boşaldı mı öğürüyom yine.o zamnlar hep bişey yiyorum.biraz sabredin iştah yerine geldi mi rahatlarsınız biraz daha