nurtanesiiii canım 3 hafta üstü sıkıntı son haftalarda. Bizde 37 oluyoruz yarın gelişimi 34te☺️2400de kaldı kilosu ☺️ sabah nişanım geldiği için bekleyelim dedi doktorum. Normal doğum şansımı elimden almak istemedi ama max 38in sonuna kadar bekleyebiliriz dedi. 1 haftada korkulacak bir durum yok kendinizi üzmeyin ☺️ bizim 23. Haftada kordonda pıhtı oluştu ondan sonra gerilik oldu sürekli. 2400 olduğuna bile şükrediyorum ama o da max 2400 yani altı da olabilir ☺️
Eşimde bende kilolu doğmuşuz. Ben 4 eşim 5 😂 ama kardeşim 2800. Oğlum için doktorum dayısına çekmiştir dedi