Selam kızlar bugün doktora gittim kesenin olması gereken ortada olmadığını söyledi. Kornual gebelik olabilir dedi . Şehir hastanesi gitmemi söyledi. Devlet hastanesine gitmiştim sonra özel başka doktora daha gittim o da aynı şeyi söyledi bebeği gördü kesenin içinde kalp atışını bile az duydu 😢 ama bir bakılmasını bende öneriyorum dedi çok üzüldüm böyle bir durum yaşayan var mı. 5 hafta 5 gün çıktı