Ben 4 yıl önce orada sezaryen oldum , size verilen tarih ve saatte orada oluyorsunuz. Yatışınızı yapıyorlar , damar yolu açılıyor , tansiyon vs onlara bakılıyor saat gelene kadar , Ameliyat saati gelince gelip alıyorlar
O kısmı çok duygulu oluyor :) ben belden aşağı uyuşturuldum , belden bir iğne vuruluyor ama korkulacak bir şeyi yok , sondayı falan uyuştuktan sonra takıyorlar anlamıyorsunuz , önünüzde bir perde oluyor olan biteni göremiyorsunuz ama hissediyorsunuz ve o muhteşem an bebişin ağlama sesleri ;) getirip yanağınıza koyuyorlar , anne gördükten sonra giydirip odanızda bekleyen aile yakınlarınıza teslim ediliyor bebeğiniz , anne de dikildikten temizlendikten sonra odaya götürülüyor , oradan sonrası emzirme alıştırmaları , sersemlik falan oluyor bir süre , hatırladığım bu kadar :) umarım çok güzel geçer her şey , Rabbim gönlünüze göre hayırlı olanı versin , sağlıkla kucağınıza alın , büyütün inşallah evlatlarınızı :*