obiranneeeeeeeee Kızlar pcosluyum ama düzenli adet görüyorum son bat 25 Mayıs hala olmadım test yaptım çok silik çıktı belirtiler var ama psikolojik de olabilir kan vermeye korkuyorum böyle olan var mı
merii10 obiranneeeeeeeee testteki silik çizgi psikolojik degildr herlde insalah vardır testi atarmisn😃
Yeliz34 obiranneeeeeeeee bence 3 gün daha bekle kan testi ver direk daha kesin olur bende pcosluyum adetlerimde düzenli 2ciye hamileyim doğal yolla
Birbeyannesi Bende pcosluyum. Benimde ilk testim silik çıkmıştı hayalet çizgi gibi sonucunda kendinizi üzmeyecekseniz yarın bi kan verin inşallah hayırlı haberler alırsınız
Meryeminannesi20 obiranneeeeeeeee idrarı iki gün sonra tekrarla silik çizgi koyulaşıyorsa var diyebiliriz ama kan vermek daha garanti
Umutlubirkadin Canım bende pcoluyum bende düzenli adet görürüm en son 29 mayista oldum tam bir hafta geciktim dün sabah negatifti testim 🥺 kan vermedim daha
obiranneeeeeeeee Kasette çok dikkatli bakırlrsa gözüküyor kızlar ama emin olmadım yarın kan vereceğim kısmet olursa
Mine9166 obiranneeeeeeeee ben silik çizgiyle öğrendim hatta o kadar silikti ki herkes yok dedi. 2 gün sonra testi tekrarlayın iyice koyulaşir