Kızlar merhaba ben 22+1im normalde 16 hafta itibariyle demir takviyesi başlamam gerekti. Ama ben başlamadım. Çünkü midem aşırı hassas kullandığım zaman midemi mahvediyor. Hatta şuan hiçbir vitamini kullanmıyorum. Geçen ay regenesis aldım. Bikaç gün kullandığım midem rahatsız olunca bıraktım. Sorun şuki benim gebeliğin başında kan değerim 13tü şuan 10 çıktı. Yani baya bir düşüş var mecburen demir takviyesine başlamam gerekiyor. Sizin önerebileceğiniz midesi hassas olup midesini rahatsız etmeyen bir demir ilacı var mıdır öneri bekliyorum 🙏