Ayyyy 25 haftalık hamileyim biran önce doğurcağım güne ışınlanmak istiyorum 🤣. Vallahi sen çok güzel bir annesin bak 9 ay kaç kere sıkıntı stres yorgunluk yaşadın Allah bilir. Şimdi bebişine kavuşacaksın İnşaAllah güzel güzel sev yavrunu bağrına bas. Hiçbir kötü düşüncenin seni içine almasına izin verme. Ağlaya ağlaya büyüyecekler zaman inanılmaz hızlı geçiyor. Bir bakmışsın büyümüş okula falan başlamış. Her böyle kötü hissettiğinde bigün mutlaka yaşadığın şeyin geçiceğini unutma motive et kendini. 9 ay sabrettin şimdi mükafatını alacaksın İnşaAllah. Su gibi bir doğumun olsun bebişini güzel güzel kucağına alıp öpüp koklamak nasip olsun İnşaAllah. Bal lokumunu bizim yerimize de öpüver 💙🌸