Doğum yapalı 23gün oldu kanamam 11-12. Günde bitmişti daha sonrası akıntım olmuştu sarı sarı fakat bugün pembemsi şekilde tekrar sanki kanamam başlıyor gibi sizce bu normal mi ? Kontrole cuma günü gideceğim
Veyahut 40ı çıkmadan kanaması biten bir kadın adet olabiliyor mu ?