Bugün doktora gittim 3 cm açıklık varmış adet sancısı gibi çok hafif ağrım var . Yatış önerdi kabul etmedim çıktım merdiven inip ciktim yürüdüm, sıcak duş falan alacağım . Tam olarak ne zaman 9 cm e ulaşır nasıl anlarım bunu ? Hiç doğum yapacak biri gibi hissetmiyorum ilk oğlumda 1 cmken çok sancım vardı çığlık çığlığaydim . Napmaliyim başka fikri olan ya da ne kadar beklemek gerekir?