Hanımlar bugün 6+4 oldum sabahları kahvaltıdan sonra folik asit alıyorum ama bulantılarım başladı yemekten sonra çıkardığım için folik asitte gidiyor kontrolüm önümüzdeki hafta o yüzden size sormak istedim aksamları mı kullanmalıyım ne yapmalıyım sizce