Kardelennnnnuygr SevgiTkn canım dibine vurdurma 1 cm ilerden yaptır dediler ama ben hiç sanmıyorum kana karışacağını boyanın ona kalırsa her şey zararlı 😰 bende mor şampuan kullanıyorum sarılar baya değişti çünkü
melise Alyatospik boyadaki kimyasalların bebeğe geçme riskinden dolayı doktorlar emziren annelere ilk 6 ay boya önermiyor.Bu yüzden bende doğumdan önce son kez boyatıcam
Elanaz SevgiTkn Doktorun izin verdiyse boyatabilirsin ama benimki kesinlikle izin vermedi gerçek doğal boya olamaz, ben hiçbir hamileye önermem dedi. Doğumuma iki hafta kaldı, o kadar özledim ki dibi çıkmamış boyalı bakımlı saçlarımı
SevgiTkn Elanaz Of sorma canım bende 2 ay da bir boyatırdım. Bebiş. İçin boyatmadım. Şimdi kendimi kötü hissediyorum başka şeylere saldırıyorum ona kızınca 😊
Dilekkkk SevgiTkn inoa ile boyat mümkünse boyanı kendin al git yanında sıksınlar hazırlasınlar gör bi çok kuaför yalan söylüyor
Tubaeyvzz SevgiTkn benimde sarıydı doğal kahveye boyattim zamanla akiyo aciliyo ama dipten koyu çıkınca rahatsız etmiyo şuan herkez bayiliyo rengine ombre gibi oldu iyice sende köyü tercih et bence pisman olmazsın
SevgiTkn melise Aslında bende doğumdan önce boyatayım dedim birdaha çocukla gidemem hemen diye. Kendini toplaması lazım bende sezeryan olacam hem kış bebeği olacak vs. Aradan çıksın diye aslında
melise Alyatospik gittiğim iki farklı doktora sordum 3. Ayına kadar kesinlikle boyamıyorsun 3.aydan sonra boyayabilirsin demişti bende 4 aylıkken boyadım diplerine çok yedirmeden ve solumadan kendimce önlem aldım
melise SevgiTkn doktorun sorun yok diyorsa 3 ten sonra boyayabilirsin 😊ben çok kafaya takmıştım kendimi kötü hissediyordum o yüzden 4. Ayımda boyadım ama sen için nasıl rahat edecekse öyle yapmalısın tabikş...şimdi son haftalarım son kez boyayacağım sonra zaten zor benimde kış bebişi olcak inşallah🎀
Kardelennnnnuygr melise canım ilk 3 ay ve son 3 ay boyatma demişti doktor bana ne kadar doğru bilmiyorum 🤷🏼♀️