Neslihankrhmt Kızlar bir iki gündür hareketlerinde azalma hissediyorum psikolojik mi acaba stres mi yapıyorum ara sıra hissediyorum ama birkaç gün önceye göre azaldı sanki korkuyorum Dr mi gitsem🥺🥺
Amineazra Neslihankrhmt bu haftalarda düzenli hareket olmuyormuş benimde öyle idi bazı günler çok hissediyordum bazı günler belki bir iki kere. En çok 25-26 dan sonra hissettim şimdi yine sakin 33 olduk
Aysee1123 Neslihankrhmt Normal böyle olması korkulcak birşey yok merak etmeyin haftanıza göre normal yani bu şekilde ilerlemesi
batununannesi__ Neslihankrhmt Benim şuan 20+4 haftalık normaldede kıpırdıyo Ama bugün yarım saat hiç durmadan kıpırdadı halada devam ediyo 19 haftadan sonra çok fazla kıpırdamaya başladı ikinci gebeliğim belki ondandır
miray_aden Neslihankrhmt O donemde bende oyle bisey yasadim. Ben ilk haraketlerini 16. Haftada hissetmistim 20 21 de baya durdu 3 4 gun hic haraket hissetmedim aglamistim hatta korkup. Ama duzeldi sonra haraketlendi yine aslinda haraket ediyo ama biz her haraketini hissetmiyoruz
Neslihankrhmt Amineazra ay inşallah öyledir yoksa kafamı çok takıyorum ara sıra hissediyorum ama azaldı mı acaba diyorum çok şükür kanama vs şikayetim yoo ama işte insan pinpirikleniyor🥺
Amineazra Neslihankrhmt evet vesvese yapıyor insan ister istemez 🙂 tatlı bir şeyler yiyip solunuza yatın dinlenin bir iki kere hissedersiniz içiniz rahatlar inşallah
Elfve Benim 3. Hamileliğim ben de az hissediyorum hissetmiyor gibiyim diğerlerini daha çok hissediyordum. 19. Haftamdayım
YG07_07 Benim de şuan 31 haftalık bende hareketlerin de azalma görüyorum bazen hiç hissetmiyorum bile iki gün sonra kontrolüm var beklesem mi biraz daha acaba
Deniz90- YG07_07 buraya da yazmıssınız cok üzüldüm.demek ki hareket hissetmeyince hemen kontrole gitmek gerekiyor 26+3 deyim cok üzüldüm.kimse bunacıyla sınanmasın🙏😢
Elzsy2023 Yani bu haftalarda düzenli sürekli olmaz. Benim 1 gün olmadığı bile olmuştu. Şimdi 33. Hafta neredeyse 5 dakikada 1 :)
Ezgieknc Neslihankrhmt kanka bu haftada bebeğin ilk hareketini hissetmiş olman bile büyük bişey yani azaldı diyorsun 😄 benim ilk gebeliğim 38. Haftayı tamamladık ilk hareketini sadece iki kez 21.hafta hissettim o kadar bunun için panik yapmamalısınız düzenli Dr kontrolleriniz var ise
Ezgieknc Neslihankrhmt ben sadece başlığınızı okuyup yorum yaptım kusura bakmayın allah tekrar nasip eder inşallah kırmak değildi niyetim
Kevserehdhd Bende aynısını düşünüyorum 4 5 gun hissetmediğim oldu ama 21.haftadan sonra şükür her gün az az hissediyorm